مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 17:552021-11-26سياسي

خبر خوب| شهرک صنعتی قرچک به شبکه گاز متصل شد


نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرک صنعتی قرچک بعد از سالها، به شبکه گاز متصل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی قرچک اظهار کرد: شهرک صنعتی قرچک در ابتدای دهه هشتاد و در دوره ششم مجلس با پیگیری های فراوان، در دولت وقت تصویب و ابلاغ شد و بسیاری از مشکلات آن از جمله انتخاب مکان، تهیه زمین و جذب سرمایه گذار در همان سالها انجام شد.

وی گفت : از ابتدای سال 99 پیگیری های مستمری از سوی نماینده مردم در مجلس و مسئولان دیگر برای اتصال شبکه گاز به شهرک صنعتی قرچک به عنوان یکی از بزرگترین و حمایت از تولید کنندگان در شهرک صنعتی قرچک به نتیجه رسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضرشهرک صنعتی قرچک یکی از پویا ترین شهرک های صنعتی استان تهران است و 380 واحد صنعتی هم در فازهای مختلف اجرایی قرار دارد که اتصال این شهرک به شبکه گاز در افتتاح این واحدها موثر خواهد بود.

نوش آبادی با اشاره به فاز دوم شهرک صنعتی افزود: مراحل واگذاری زمین های فاز دوم شهرک صنعتی هم در حال انجام است و امیدواریم در 2 ماه آینده شاهد واگذاری زمین در فاز دو این شهرک باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| شهرک صنعتی قرچک به شبکه گاز متصل شد

خبر خوب| شهرک صنعتی قرچک به شبکه گاز متصل شد